Veiklos (metinių) pokalbių vertė verslui

Veiklos (metinių) pokalbių vertė verslui

Ne kartą socialiniuose tinkluose teko skaityti įrašus ir stebėti diskusijas apie metinių pokalbių naudą ar reikalingumą organizacijoms, apie tai, kad metiniai pokalbiai yra atgyvena ir kad su darbuotojais reikia kalbėtis nuolatos. Man patiko vienuose personalo mokymuose lektorės išsakyta mintis, kad, jei įmonėje niekuomet nebuvo tradicijos kalbėtis su darbuotojais, tai metinis pokalbis galėtų būti pirmas žingsnis….

Savo jėgomis ar pasitelkiant išorinį ekspertą?

Savo jėgomis ar pasitelkiant išorinį ekspertą?

Kalbėdama su įmonių savininkais girdžiu abejones “na, mes labai maži, ar tikrai jūsų paslaugos mums tinka?” arba “mes labai nedideli ir paprastai darome viską patys”. Visa tai man skamba labai pažįstamai, tad nusprendžiau šią temą išplėtoti straipsnyje. Ne vienus metus dirbau mažose įmonėse, buvau įkūrusi ir savo verslą, ir šias – „įmonės dydžio” bei „daryti…

Ugdymas įmonėse tampa „must have”

Ugdymas įmonėse tampa „must have”

2021 metų pradžioje netikėtai sulaukiau LinkedIn kvietimo susipažinti su tyrimu “Workplace Learning Report 2021”. Šio tyrimo metu apklausiami įvairiose pasaulio šalyse dirbantys L&D (learning & development) profesionalai bei žmonės, kurie naudojasi LinkedIn Learning platforma. Dalinuosi keletu įdomesnių tyrimo žinučių: Mokymasis įmonėse tampa nebe “nice to have”, bet “must have”; Z kartos atstovai skiria laiko mokymuisi…