Ugdymas įmonėse tampa „must have”

Šių metų pradžioje netikėtai sulaukiau LinkedIn kvietimo susipažinti su tyrimu “Workplace Learning Report 2021”. Šio tyrimo metu apklausiami įvairiose pasaulio šalyse dirbantys L&D (learning & development) profesionalai bei žmonės, kurie naudojasi LinkedIn Learning platforma. Dalinuosi keletu įdomesnių tyrimo žinučių:

  • Mokymasis įmonėse tampa nebe “nice to have”, bet “must have”;
  • Z kartos atstovai skiria laiko mokymuisi žymiai daugiau nei bet kada anksčiau ir siekia karjeros augimo;
  • Mokymasis kartu stiprina besimokančių įsitraukimą;
  • TOP 3 2021 m. įgūdžiai – atsparumas ir gebėjimas prisitaikyti, technologiniai įgūdžiai bei gebėjimas komunikuoti su nuotolinėmis komandomis;
  • Vadovus labiausiai dominančios temos – 80% apklaustų vadovų siekia įsigilinti į lyderystės iššūkius pokyčių metu, o 66% – siekia suprasti, kaip vadovauti nuotolinėms komandoms;
  • Tyrime pateikiama 10 skirtingų taktikų, kaip užtikrinti kolegų įsitraukimą į mokymus – 2 iš jų man atrodo pačios svarbiausios – atsižvelgti į besimokančiojo poreikius bei padėti kiekvienam žmogui surasti savo mokymosi tikslą;
  • Tyrime taip pat galima rasti nuorodų į kai kuriuos LinkedIn Learning mokymus, pvz., Measuring Learning Effectiveness;
  • ugdymo sistemos padeda sukurti įvairiapusiškesnę, labiau įtraukiančią ir teisingą darbinę aplinką,