Verslo vystymo strategija

Ilgalaikė verslo vystymo strategija padeda jums nubrėžti kryptį, išsikelti ilgalaikius tikslus. Turėdami aiškius verslo vystymo prioritetus, kryptingai auginate savo verslą. Kartu su jumis išgryniname jūsų verslo strategiją, sukuriame įmonėje procesus bei kultūrą ir tai jums padeda pasiekti ilgalaikius savo verslo tikslus.

Ko tikėtis?

  • Dažnai galvojame, kad:
    • vizija, misija, vertybės = verslo strategija. Toks požiūris yra klaidingas  misija, vizija ir vertybės apibrėžia įmonės identitetą, nusako įmonės veiklos esmę, kryptį ir požiūrį, jos padeda priimti ilgalaikius sprendimus, tačiau tai verslo strategija. Jei ankstesnių strateginių sesijų metu išsigryninote savo verslo misiją, viziją ir vertybes, puiku, strateginės sesijos metu pasitikrinsime, ar šie teiginiai vis dar atitinka jūsų verslą. Jei taip, tai panaudosime jūsų verslo strategijos kūrimui.
    • verslo strategija tik didelėms įmonėms. Visiškai nesvarbu įmonės dydis ir joje dirbančių žmonių skaičius, žinojimas, kur ir kodėl einate bei ką norite pasiekti, padės lengviau įgyvendinti savo idėją. Net ir tuo atveju, jei savo idėją įgyvendinate 1, verslo strategijos turėjimas padės jums kryptingai, žingsnis po žingsnio siekti savo tikslų ir auginti verslą.
Verslo procesai optimizuojami atliepiant įmonės veiklos specifiką

Verslo strategija, atliepianti jūsų situaciją

Verslai gali spręsti panašius iššūkius, tačiau prielaidos jiems atsirasti gali būti skirtingos. Be to, kiekvienoje įmonėje dirba skirtingi žmonės. Todėl kiekvienos įmonės strategija yra unikali, atliepianti tos įmonės situaciją, ambicijas ir patiriamus iššūkius.

Verslo procesų optimizavimas padeda spręsti įvairius verslo iššūkius

Strateginė sesija - tai 1 iš verslo strategijos kūrimo stotelių

Strateginis planavimas - tai apgalvojimas ir susitarimas, ko ir kaip jūsų organizacija siekia. Šis etapas paprastai vyksta strateginės sesijos metu, kuomet kartu su jumis diskutuojame apie organizacijos patiriamus iššūkius, įvardiname ilgalaikius ir metinius tikslus. Strateginė sesija - labai svarbi planavimo proceso dalis, tačiau strategijos gryninimas vyksta ir jos įgyvendinimo metu. Vadinasi, galutinė verslo strategija yra bendras strateginių sesijų bei kasdienės įmonės veiklos rezultatas.

Verslo strategija padeda organizacijoms augti ir kryptingai siekti tikslų

Taikydami verslo strategiją praktikoje, išspręsite savo verslo iššūkius

Verslo strategijos įgyvendinimas – tai kryptingas rezultatų siekimas ir plano laikymosi užtikrinimas. Taigi, po strateginės sesijos darbas nesibaigia, nes stalčiuje padėta verslo strategija neveikia. Todėl kartu su jumis sutariame, kaip ir kada verslo strategiją pristatysite visai komandai, koks bus rezultatų stebėjimo ciklas, kokiu periodiškumu peržiūrėsite planą, kada bus vertinami metiniai rezultatai ir sudaromas planas kitiems metams.

Kaip mes dirbame?

Mūsų verslo strategijos kūrimo procesas susideda iš keleto tarpusavyje glaudžiai susijusių etapų:

  • Procesas. Susitikimo metu aptarsime jūsų verslo sprendžiamus iššūkius ir lūkesčius bei numatysime tolimesnius veiksmus.
  • Rezultatas. Kliento verslo situacijos apžvalga bei aiškus veiksmų planas.
  • Etapo trukmė. iki 1 savaitės, derinama su kiekvienu klientu individualiai.
  • Procesas. Šio etapo metu išnagrinėsime jūsų pateiktą informaciją, pasikalbėsime su jūsų komandos nariais, jei reikia, parengsime konkurencinės aplinkos analizę ir pasidalinsime rekomendacijomis, kaip jūsų komandai geriau pasirengti  strateginio planavimo etapui.
  • Rezultatas. Kliento verslo situacijos bei konkurentų analizė.
  • Etapo trukmė. iki 1 mėnesių, derinama su kiekvienu klientu individualiai.
    • Procesas. Strateginės sesijos metu diskutuojame kartu su Kliento komanda apie organizacijos patiriamus iššūkius ir ilgalaikes ambicijas, įvardiname ilgalaikius ir metinius tikslus, susitariame, koks bus rezultatų stebėjimo ciklas, kokiu periodiškumu planas bus peržiūrimas, kada bus vertinami metiniai rezultatai ir sudaromas planas kitiems metams.
    • Rezultatas. Kliento verslo vystymo strategiją aprašančių dokumentų rinkinys, metinis organizacijos tikslų planas, metinio marketingo plano gairės ir detalus 3 mėn. marketingo veiksmų planas.
    • Etapo trukmė. iki 2 mėnesių, derinama su kiekvienu klientu individualiai.
  • Procesas.

    Su klientu sutartu periodiškumu aptariame rezultatus ir teikiame įžvalgas bei rekomendacijas tolimesniam verslo vystymo strategijos įgyvendinimui ir kitų metų planavimui.

  • Rezultatas. Iš dalies arba pilnai įgyvendintas metinis planas ir aiškios priežastys, jei plano įgyvendinti nebuvo galimybės. Priklausomai nuo susitarimo su klientu – išgryninti konkretūs verslo procesai, išugdyti vidiniai kliento žmonės. *Rezultatas numatomas individualiai kiekvienam klientui ir priklauso nuo galutinio susitarimo. 
  • Etapo trukmė. 10 mėnesių.

Kuris verslo vystymo strategijos planas jums tinka geriausiai?

MINI
  • 2 dienų strateginė sesija;
  • Verslo vystymo strategijos ir metinio marketingo plano gairių parengimas;
  • 4 palaikymo susitikimai per metus.
  • Kam skirta? Mažoms įmonėms, turinčioms nuo 5 iki 50 darbuotojų.
MIDI
  • 2 dienų strateginė sesija;
  • Verslo vystymo strategijos ir metinio marketingo plano gairių parengimas;
  • Individualius poreikius atitinkantis palaikymas 20 val. / mėn.
  • Kam skirta? Mažoms įmonėms, turinčioms nuo 5 iki 50 darbuotojų.
MAXI
  • 2 dienų strateginė sesija;
  • Verslo vystymo strategijos ir metinio marketingo plano gairių parengimas; 
  • Individualius poreikius atitinkantis palaikymas 50 val. / mėn.
  • Kam skirta? Mažoms įmonėms, turinčioms nuo 5 iki 50 darbuotojų.
LABAI MAŽIEMS
  • 4 susitikimai;
  • Verslo vystymo strategijos parengimas;
  • 4 palaikymo susitikimai per metus.
  • Kam skirta? Labai mažoms įmonėms, turinčioms 1-5 darbuotojus

Klientų atsiliepimai

Ką sako mūsų klientai?

Ačiū už konsultaciją. Jos metu Lina padėjo išsigryninti ir susidėlioti tikslus, nustatyti jų siekimo strategiją, kaip nekeista, anksčiau tikslas buvo tiesiog tobulėti, kiek tai įmanoma. Tačiau, tikslų nustatymas, padeda veikti efektyviau. Taip pat apžvelgėme kelis veiklos vystymo scenarijus. Rekomenduoju. 🙂
Dmitrijus Fofonovas
Studijos "Skillz" įkūrėjas ir vadovas
Esu sužavėtas Linos gebėjimu moderuoti įmonės strategines sesijas, kurių metu išsamiai aptariamos aktualios temos, diskutuojami sunkių situacijų sprendiniai, atskleidžiamos ateities perspektyvos. Linos pagalba komandos darbas yra produktyvus, konstruktyvus, nuoseklus ir metodiškas. Lina pasižymi plačiu strateginiu mąstymu bei dideliu dėmesiu detalėms.
Paulius Norkus
buvęs sporto klubo „Budora“ treneris ir valdybos narys
Svarbu, kad organizacija ir jos darbuotojai žinotų, ką norime pasiekti. Pandemija ir karas Ukrainoje stipriai paveikė žmonių gyvenimus, bendravimą, savanoriavimą. Labai džiaugiuosi, kad sutikome Lina Svirnelienę, kuri padėjo Vaikų linijai sustoti ir suformuluoti pagrindines mūsų darbų kryptis – mūsų veiklos viziją ir misija bei strateginius tikslus. Buvome susitikę 1,5 dienos gyvai, kur sykiu visi ieškojome atsakymų, galvojome ir kūrėme idėjas kaip Vaikų linija gali toliau darbuotis, vėliau dar turėjome keletą susitikimų per nuotolį. Lina profesionaliai mus lydėjo šiame strateginių krypčių formulavimo procese. Dėkui labai!
Robertas Povilaitis
VšĮ "Vaikų linija" vadovas

Esate pasirengę pokyčiams įmonėje?