Strateginis planavimas
Kas tai ir kaip tai vyksta?
Organizacijos valdymas vadovaujantis ilgalaikiais tikslais arba strateginis organizacijos valdymas turi dvi sudedamąsias dalis – planavimo ir įgyvendinimo. Strateginis planavimas – tai apgalvojimas ir susitarimas, ko ir kaip jūsų organizacija siekia, strateginio plano įgyvendinimas – tai kryptingas rezultatų siekimas ir plano laikymosi užtikrinimas.
Komandos nariai bus labiau įsitraukę, jei jie žinos, už ką yra atsakingi ir kaip savo darbu gali prisidėti / prisideda prie organizacijos ilgalaikių tikslų siekimo. Be to, ilgalaikių organizacijos tikslų žinojimas padės jūsų komandai ne tik efektyviai jų siekti, bet ir tuo mėgautis.
- Mūsų bendradarbiavimo metu kartu su jūsų komanda:
- diskutuojame apie organizacijos patiriamus iššūkius ir ilgalaikes ambicijas (t.y. SSGG, aplinkos ir konkurentų analizės, vizija, misija, vertybės, konkurencinis pranašumas, kt.)
- įvardiname ilgalaikius tikslus, metinius tikslus ir veiksmus, padėsiančius eiti pasirinkta kryptimi ir pasiekti ilgalaikius tikslus,
- numatome, koks bus rezultatų stebėjimo ciklas, kokiu periodiškumu planas bus peržiūrimas, kada bus vertinami metiniai rezultatai ir sudaromas planas kitiems metams.
Galutinis mūsų bendradarbiavimo rezultatas – aiškios struktūros dokumentas arba organizacijos strateginis planas, kuriame aprašyti organizacijos ilgalaikiai tikslai.
Kada to reikia?
Jei sprendžiate šiuos ar panašius iššūkius:
- įmonė sparčiai auga;
- norime pasirinkti teisingą verslo vystymo kryptį;
- aplinka per stipriai įtakoja mūsų veiklą;
- aplinka ir rinka keičiasi, o mes nespėjame į tai reaguoti;
- darome daug skirtingų dalykų, vis pradedame naujus, o pradėję nepabaigiame;
- darbuotojai nesupranta įmonės tikslų;
- kt.
Kokia nauda įmonei?
- Aiškumas. Aiški verslo vystymo kryptis arba įmonės vizija padeda siekti ilgalaikių verslo tikslų.
- Veiklos kryptingumas. Strateginių diskusijų metu įmonės komanda išsigrynina, kur, kaip ir kodėl organizacija eina bei kaip matuoti progresą.
- Komandos vieningumas ir įsitraukimas. Komanda žino ir supranta, kokių tikslų įmonė siekia ir kaip kiekvienas komandos narys savo darbu gali prisidėti prie ilgalaikių tikslų siekimo.
- Aplinkos pokyčiai turi mažesnę įtaką / netrikdo jūsų įmonės veiklos. Žinodami ilgalaikius savo verslo tikslus galite lengviau prisitaikyti prie aplinkoje vykstančių pokyčių ir toliau siekti ilgalaikių verslo tikslų.
- Patirtis. Organizacija, kurianti ir įgyvendinanti ilgalaikį planą, įgyja daug patirties bei veikia sėkmingiau nei neturėdama jokio plano.
- Išlaisvinamas organizacijos potencialas. Komandos įtraukimas į ilgalaikio planavimo procesą išlaisvina organizacijos potencialą.
Sudomino ši paslauga?
Klientų atsiliepimai