360 Marketingo strategija

Individuali, išsami prekės ženklo ar paslaugos marketingo strategija bei veiksmų planas, leis jums suprasti savo klientą, jo poreikius, padės lengvai prisitaikyti prie rinkos pokyčių, turėsite galimybę sprendimus priimti remdamiesi duomenimis. Kryptingas marketingo veiksmų planavimas bei analizė padeda kryptingai siekti  rezultatų, stiprina prekės ženklą bei didina pranašumą rinkoje.

Ko tikėtis?

  • Dažnai galvojame, kad:

    • Marketingas = Reklama. Tai yra labai gajus mitas, kuris visiškai neatspindi tiesos. Marketingas yra daugialypis procesas susidedantis iš rinkos, konkurentų, klientų analizės, prekės ženklo stiprinimo, pardavimų skatinimo bei  pridėtinės vertės kūrimo ir ne tik. Reklama yra tik viena iš sudedamųjų dalių šiame procese.
    • Geras produktas ar paslauga turi parsiduoti savaime. Geras produktas ar paslauga yra tikrai labai svarbu, bet to neužtenka. Siekiant, kad klientai apie jūsų prekę ar paslaugą sužinotų reikia atlikti ne vieną veiksmą. Marketingo esmė yra kryptingai planuojant sudėlioti veiksmus siekiant pritraukti bei išlaikyti klientus.

Individuali

Individuali jūsų prekei ar paslaugai pritaikyta marketingo strategija

Daugialypė

Strategijos, kuri yra daugialypė apimanti įvairius tiek jūsų verslo, aplinkos bei kliento poreikius / perspektyvas

Paremta duomenimis

Duomenimis paremto tikslingo veiksmų plano bei rezultatų vertinimo

Kaip mes dirbame?

  • Procesas. Šio etapo metu detaliai išanalizuosime jūsų prekę ar paslaugą. Išgryninsime arba patikrinsime aktualumą prekės ženklo vizijos, misijos bei vertybių. Dirbsime ties tinkamu pozicionavimu, vertės pasiūlymu, bei tikslinio kliento identifikavimu. Nagrinėsime turimus bei potencialius distribucijos kanalus.
  • Rezultatas. Individuali jūsų prekės ženklo ar paslaugos 360 Marketingo strategija.
  • Etapo trukmė. 3 darbo kartu sesijos, (iš viso 13 darbo valandų, įskaitant darbą kartu ir individualiai).
  • Procesas. Toliau analizuosime rinką, kurioje veikia jūsų paslauga ar prekė, konkurencinę aplinką joje. Identifikuosime pirkėjo kelionę. Gilinsimės į kainodarą bei pelningumus. Identifikuosime pelningiausius reklamos ir pardavimo kanalus.
  • Rezultatas. Individuali jūsų prekės ženklo ar paslaugos 360 Marketingo strategija.
  • Etapo trukmė. 3 darbo kartu sesijos (iš viso 13 darbo valandų, įskaitant darbą kartu ir individualiai).
  • Procesas. Remiantis atlikta analize bei rezultatais kurie yra pagrindas jūsų 360 Marketingo strategijos pradėsime planuoti konkrečius marketingo veiksmus skirtus pasiekti išsikeltiems rezultatams. Kursime planą, kuris pagal turimus tikslus apimtų reklamos bei reklamos kanalų planavimą, pardavimo skatinimo bei turinio kūrimo veiksmus.
  • Rezultatas. Metinio plano gairės bei detalus 3 mėnesių veiksmų planas.
  • Etapo trukmė. 1 darbo kartu sesija (iš viso 4 darbo valandos, įskaitant darbą kartu ir individualiai).
  • Procesas. Pradėję įgyvendinti marketingo veiksmų planą sutartu periodiškumu analizuosime turimus rezultatus ir remiantis rezultatais planuosime tolimesnius periodus.
  • Rezultatas. Individuali jūsų prekės ženklo ar paslaugos 360 Marketingo strategija.
  • Etapo trukmė. 1 darbo kartu sesija (iš viso 4 darbo valandos, įskaitant darbą kartu ir individualiai).

Kuri marketingo paslauga jums tinka geriausiai?

360 Marketingo strategija +
  • Marketingo strategijos aprašymas;
  • Metinio marketingo plano gairės;
  • 3 mėn. detalus marketingo veiksmų planas;
  • Rezultatų analizė;
  • Detalus tolimesnių 3 mėnesių planavimas.
  •  Kam skirta? Mažoms įmonėms, (nuo 5 iki 50 darbuotojų), bei labai mažoms įmonėms (nuo 1 iki 5 darbuotojų) veiklą vykdantiems ne mažiau negu 2 metus.
360 Marketingo strategija
  • Marketingo strategijos aprašymas;
  • Metinio marketingo plano gairės.
  • Kam skirta? Mažoms įmonėms, (nuo 5 iki 50 darbuotojų), bei labai mažoms įmonėms (nuo 1 iki 5 darbuotojų) veiklą vykdantiems ne mažiau negu 2 metus. 
Marketingo veiksmų analizė
  • 6 mėn. vykdytos veiklos analizė;
  • Identifikuoti pelningiausi reklamos kanalai;
  • Identifikuoti pelningiausi pardavimo skatinimo būdai; 
  • Identifikuoti jūsų TOP produktai;
  • Rekomendacijos dėl tolimesnių veiksmų.
  • Kam skirta? Įmonėms vykdančioms elektroninę prekybą ne mažiau negu 6 mėnesius. 

Esate pasirengę pokyčiams įmonėje?